MÜÜGITINGIMUSED / OSTUINFO

 

  1. Üldtingimused

1.1. Tingimused kehtivad õiguslike suhete tekkimisel kliendi (edaspidi – Klient) ja OÜ Consumer Service (edaspidi – Müüja) vahel, kes on kaubandusliku keskkonna www.varskekodu.ee (edaspidi – E-Pood) omanik, seoses kaupade ostmisel E-Poest. Lisaks käesolevale õiguslike suhete tekkimise tingimustele, mis tekivad kauba ostmisel E-Poest, reguleeritakse tehinguga tekkivad probleemid Eesti Vabariigis kehtivate seadustega.

1.2. Müüja andmed:

Consumer Service OÜ

Tallinn, Kärberi 16 – 31, 13812

Reg. nr. 11641452

KMKR EE101317906

telefon  +372 56 244 442

e-post: info@varskekodu.ee

 

  1. Hinnad

2.1. Kõik E-Poe hinnad on toodud eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Kauba maksumus märgitakse peale Ostukorvi panemist ja kohaletoomise viisi valimist.

2.3. Kauba kohaletoomise hind sõltub tellitud kauba mahust ja kulleri teenuse hinnakirjast.

2.4.  Juhul, kui Tellimuses on mitut liiki kaupa, kujuneb transportteenuse hinna aluseks automaatselt tellimuse maht. See summa on kajastatud  Ostukorvis, aga ka Kliendile esitatud arvel/tellimuse kinnitusel.

2.5. Kohaletoimetamise maksumus on lisatud automaatselt, selle arvestusega, et kaup viiakse ühele aadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa tellida erinevatele aadressidele, siis tuleb vormistada erinevad tellimised või maksta juurde lisa eri aadressidele viimise eest, mille kohta väljastatakse www.varskekodu.ee poolt arved.

2.6. varskekodu.ee jätab endale õiguse muuta hinnakirja. Juhul kui Klient esitas Tellimuse enne uue hinna jõustumist, siis sellele Kliendile kehtib hind, mis on kirjas arvel Tellimuse registreerimise hetkel.

 

  1. Kaubad

3.1. Kaubad, mis on esitatud E-poes on reeglina olemas, kas laos või Müüja kauplustes.

3.2. Kui Klient on esitanud Tellimuse ja vastavat kaupa ei ole laos, siis E-Pood ei saa seda Tellimust täita. Sellisel juhul tagastatakse Kliendile kauba eest tasutud summa.

3.3. E-Poes kaupade kohta välja pandud pildid on illustratiivse eesmärgiga ja toode kujutised võivad tahtmatult erineda mitteoluliselt reaalsetest kaupadest.

 

  1. Ostu teostamine

4.1. Klient valib endale sobiva kauba ja paneb selle Ostukorvi vajutades klahvile „Lisada korvi“.

4.2. Peale seda, et Tellimust vormistada peab Ostukorvis vajutama klahvile „Alustada maksmist“, mille järel suunatakse Klient Tellimuse vormistamise leheküljele.

4.3. Peale Kliendi isiku tuvastamist ja andmete kontrollimist, kinnitab Klient Tellimuse vajutades klahvile „Kinnitada ja tasuda“.

4.4. Klient tasub kauba eest pangalingi abil ja kinnitab seda Müüjale tasumise kohta vajutades klahvile „Tagasi müüja juurde“.

4.5. Peale kauba eest tasumist saadab E-Pood Kliendile Tellimuse kohta kinnituse e-posti kaudu.

4.6. Tellimuse vormistamisel kohustub Klient esitama tõeseid andmeid, mis on vajalikud Tellimuse täitmiseks.

4.7. Tellimise täitmisel ei kanna Müüja vastutust selle mittetäitmise eest, kui selle põhjustajaks on Kliendi poolt esitatud ebaõiged andmed ja sellest tulenevad igasugused tagajärjed.

 

  1. Makseviisid

5.1. Tasuda saab Eestis kasutuses olevate usaldusväärsete pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Citadele) ja krediitkaartidega (Visa, MasterCard).

5.2. Maksed tehakse väljaspool E-Poe süsteemi vastava tarnija AS SEB Pank turvalise maksesüsteemi kaudu.

5.3. Müüjal puudub juurdepääs Kliendi pangaandmetele.

 

  1. Kauba kättetoimetamine

6.1. Kliendil on võimalus kauba kättesaamiseks valida erinevaid võimalusi. Kauba saabumine kliendini sõltub Kliendi poolt valitud postiteenuse osutajast.

6.2  Juhul, kui olete kauba saamiseks valinud Omniva pakiautomaadid, siis saabub Kliendi poolt valitud  kaup pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul alates Kliendi e-posti saadetud Tellimuse kinnitamisest. Kauba saabumisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-i saatmise teel, kus on märgitud sahtliukse kood, pakiautomaadi asukoht ja kauba hoidmise tähtaeg. Pakiautomaadid töötavad 24 tundi ööpäevas. Kaupa hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Peale nimetatud tähtaega saadetakse kaup tagasi E-Poodi.

6.3. Klient on kohustatud säilitama punktis 7.2. mainitud  SMS-teadet kauba tagastamise kohta  kuni 14 päeva, mille alusel saab vajaduse korral kaupa vahetada või tagasi saata kasutades selleks tagasisaatmise koodi, mis asub ka selles SMS-is.

6.4. Kauba saamiseks postkontori valimisel, saabub kaup Kliendi poolt valitud postkontorisse 5 tööpäeva jooksul peale kinnitatud kaubatellimuse kohta teate saatmist Kliendi e-posti aadressile. Kauba saabumisest postkontorisse teavitatakse Klienti SMS-sõnumiga, kus on ka info postkontori asukoha kohta, kust väljastatakse kaup. Kaupa hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Peale nimetatud aega saadetakse kaup tagasi E-Poodi.

6.5. Kui Klient valib kauba kohaletoomiseks kulleri teenuse, siis saabub kaup Teie poolt märgitud aadressile 5 tööpäeva jooksul peale  Tellimuse kinnituse saatmist Kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ja kooskõlastab kauba kohaletoomise aja. Juhul, kui ei õnnestu saadetist üle anda, siis jäetakse kaup hoiule Kliendi elukohajärgsesse postkontorisse. Klienti teavitatakse e-kirjaga või tavalise kirjateatisega sellest, et kaup on saabunud postkontorisse. Kaupa hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva.

6.6. Juhul, kui Klient ei tule kauba järele eelpool nimetatud aja jooksul, siis peab Klient tasuma kauba Müüjale tagasisaatmise kulud.

6.7. Juhul, kui Klient vormistas Tellimuse puhkepäevade eel, (kella 13:00-st reedel kuni 09:00-ni esmaspäeval) või riikliku pühade eel, siis 5 tööpäevase tähtaja arvestus algab esimesest tööpäevast peale puhkepäevi või riiklikke pühi.

6.8. Enne Tellimuse vormistamist peab Klient kontrollima oma kontaktandmete õigsust selleks, et vältida kauba kättetoimetamisel viivitusi ja valesti arusaamisi. Kauba Müüja ei kanna vastutust kauba kohale toimetamisel tekkinud viivituste ja valesti arusaamiste eest, kui need olid põhjustatud Kliendi poolt ebatäpsete või väärate andmete esitamise tulemusena Tellimuse vormistamisel.

6.9. Juhul, kui kaup on jõudnud Kliendile halvas seisukorras või avatud pakendis, siis on Klient kohustatud  sellest teavitama koheselt E-Poodi saates vastava sisuga kirja e-posti aadressile: info@varskekodu.ee  või helistades telefonile +372 56244442.

 

  1. Tellimuse annulleerimine ja kauba tagasisaatmine

7.1. Taganemisõiguse olemasolu korral tuleb esitada selle õiguse kasutamise tingimused, tähtaeg ja kord ning taganemisavalduse tüüpvorm vastavalt justiitsministri määrusele.

NB! Kui taganemisõigust ei ole vastavalt VÕS § 53 lõikele 4 ette nähtud, tuleb esitada teave selle kohta, et tarbijal taganemisõigus puudub, või kui tarbija võib oma taganemisõiguse kaotada, teave selle kohta, millistel asjaoludel taganemisõigus kaotatakse.

7.2. Juhul, kui E-Poest tellitud kaup ei ole Kliendi ootustele vastav, siis on Kliendil õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul selle kättesaamise päevast (va. eritellimused, mida on kirjeldatud punktis 7.11.).

7.3. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. Avaldust Tellimuse annulleerimise ja kauba tagastamise kohta võetakse vastu kirjalikus vormis e-posti teel, aadressil: info@varskekodu.ee ettenähtud tähtaja (14 päeva) jooksul.

7.4. Avalduses tuleb kindlasti ära märkida Tellimuse number.

7.5. Annulleeritud Tellimuse eest tehakse tagasimakseid (va. kauba kohaletoimetamise tasu), tagasi makstakse panga ülekandega 14 päeva jooksul peale vastava avalduse esitamist tingimusel, et kaup on selle aja jooksul tagastatud kauplusse.

7.6. Kauba kohale toimetamisel Omniva pakiautomaadi kaudu võib kaupa ka selle kaudu tagastada või vahetada. Kaupa saab vahetad või tagastada, kui kasutate lõpukoodi, mida saite esialgse SMS-ga. Kauba tagastamise juhendit vaadake: omniva.ee/era/pakk, itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/

7.7. Kui Te olete kauba saamiseks kasutanud postkontori või kulleri teenust, siis võib kaupa vahetada või tagastada, kui toimetate kauba ükskõik millisesse postkontorisse. Kauba vahetamist ja tagastamist saab teha triipkoodi abil, mis asub kauba esialgsel pakendil.

7.8. Kaup saabub seejärel E-Poodi 3 tööpäeva jooksul. E-Pood saadab Kliendile e-posti teel kinnituse kauba saamise kohta.

7.9. Kauba vahetamise korral saadab E-Pood Kliendile uue kauba kohe peale vahetamisele kuuluva kauba saamist. Kauba vahetamise kulud tasub Müüja.

7.10. varskekodu.ee hüvitab kauba tagastamisel kulud, mis on seotud transpordil tekitatud vigastustega, defektidega või kui tegemist oli varjatud praagiga pakendis ja mis sai ilmsiks alles peale selle avamist või kui kaup ei vastanud Tellimusele.

7.11. Juhul, kui Klient kaotab tellitud kauba vastu huvi selle kättetoimetamise viivitamise tõttu, siis on Kliendil õigus Tellimus annulleerida. Ettemaks tagastatakse Kliendi arveldusarvele 14 päeva jooksul peale Kliendilt vastavasisulise avalduse saabumist e-posti aadressile: info@varskekodu.ee.

7.12. varskekodu.ee on õigus Tellimust mitte annulleerida ja kaupa tagasi võtmisest keelduda juhul, kui kaubad olid spetsiaalselt valmistatud Kliendi jaoks eriprojekti või –tellimuse alusel, mille kohta nõudmised või projekt oli Kliendi poolt kinnitatud Tellimuse vormistamisel või hiljem Kliendi poolt esitatud ja varskekodu.ee poolt aktsepteeritud avalduse ning vastava akti esitamisel.

Eriprojektiks ja –Tellimuseks loetakse:

  • – hulgitellimusi, mis on vormistatud  peale Kliendile kaubanäidise esitlemist ja selle heakskiitmist.
  • – Kliendi poolt tellitud kaupa, mida Tellimise hetkel varskekodu.ee laos polnud.

7.13. varskekodu.ee on Tellimust õigus annulleerida juhul, kui tellitud kaup on tarnija laos lõppenud ja kui Klient ei nõustu varskekodu.ee ettepanekuga vahetusega muu kauba vastu.

 

  1. Pretensioonide esitamise kord

8.1. Juhul kui kaup ei vasta nõuetele või sellel ilmneb defekte, kohustub Klient viivitamatult sellest teavitama Müüjat hiljemalt kahe kuu jooksul peale defekti tekkimist, saates Müüjale Ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostutšeki numbri aadressile: info@varskekodu.ee . Peale defekti avastamist, palume toote kasutamine koheselt lõpetada.

8.2. Kõik kaebused vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse kiiremas korras ühendust, kuid mitte hiljem kui 14 päeva päraste peale kaebuse saamist.

8.3. Klient võib Lepingu tegeliku olukorra mittevastavuse puhul, lähtudes kehtivatest seadustest, nõuda Lepingu täitmist, selle hinna vähendamist ja Lepingu lõpetamist.

8.4. Kui kaup ei vasta Lepingu tingimustele, siis kannab remondi- ja materjalidega seotud kulud ja esmalt transpordi ning postikulud Müüja.

8.5. Müüja ei kanna vastutust Ostja poolt tellitud kaubale mitte sihipärase kasutamisega tekkinud kahjude eest, aga ka kohale toimetamisega seotud viivitamiste eest, kui Müüjal ei olnud seda võimalik mõjutada või kui need olid tekkinud Müüjast mittesõltuvatel asjaoludel e. vääramatu jõu tõttu (force majeure).

8.6. Müüja ei hüvita Kliendile kulusid, mis ei ole seotud kaubaga või selle puudustega ja ei kanna nende eest vastutust tingimustel, kui:

– kaup on viga saanud Kliendi süül;

– defekt on kaubale tekkinud selle ebaõigest kasutamisest (näiteks, kasutusjuhendi eiramisest hooldamisel);

– kaup on kaotanud oma esialgse väärtuse kasutamisel, mis on põhjustatud loomulikust kulumisest;

– puudub ostudokument selle kauba soetamise kohta.

 

  1. Vastutus

9.1. Müüja ka Klient kannavad teineteise ees vastutust kahjude eest, mis on tekitatud vastaspoole süü tõttu ja mille põhjuseks on kasutamistingimuste rikkumine ja määral, mis on kehtestatud Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktidega.

9.2. Müüjal lasub vastutus müüdud kauba hinna ulatuses.

9.3. Klient kohustub kasutama E-Poe teenuseid ainult vastavalt seadustele ja üldkehtivatele normidele.

 

  1. Privaatsuse tagamine

10.1. Klient annab Müüjale ainutähendusliku informatsioonilist nõusolekut oma isikuandmete (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-mail) kasutamiseks.

10.2. Müüjale teada antud isikuandmed kantakse Klientide registrisse ja neid kasutatakse Ostjale teenuste osutamiseks ja kaupade pakkumisteks.

10.3. Müüja säilitab Kliendi kontaktandmeid ja informatsiooni tehtud ostudest. See informatsioon on konfidentsiaalne ja isikut puudutavad andmed on seadustega kaitstud. Isikuandmeid, mida on vaja kaupade saatmiseks Klientidele, edastatakse Kullerile.

10.4. Müüja võib kasutada Kliendi isikuandmeid, et talle saata e-postiga infot eripakkumistest ja müügikampaaniatest ainult juhul kui Klient on selleks andud nõusoleku.

10.5. Pangaandmed Kliendi ja pankade vahel, aga ka kaardikeskuse vahel liiguvad šifreeritult, millega tagatakse  Kliendi isiku- ja pangaandmete ohutu liikumine. Kaupade eest tasumine väljapool E-Poodi teostatakse vastava panga portaalis või tarnija turvalises maksusüsteemis. E-Pood ei saa siseneda Kliendi panga kontole ja tema krediitkaardi andmebaasi.

Isikuandmeid töötleb Consumer Service OÜ, Reg. nr. 11641452.

 

  1. Kasutamistingimused ja muudatuste tegemine

11.1. Registreerides E-Poes või teostades ostutehingut, nõustub Klient E-Poe kasutamise tingimustega ja kohustub neid täitma.

11.2. Müügileping jõustub Müüja ja Kliendi vahel peale ostusumma laekumist Müüja arvelduskontole.

11.3. Müüja võib muuta E-Poe kasutamise tingimusi ja kaupade hindasid. Kõikidest muudatustest teavitatakse E-Poe süsteemis. Ostutehingus kasutatakse neid tingimusi ja hindu, mis sel hetkel kehtivad.

11.4. Müüjal on õigus keelduda müügist, kui ilmneb, et E-Poes ei ole kauba hind tehnilise vea tõttu õige.

 

  1. Muud tingimused

Kliendi ja Müüja vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.

12.2. Juhul, kui Ostjal on pretensioone E-Poe vastu, siis võib neid esitada e-posti teel saates kirja aadressile info@varskekodu.ee  või helistada telefonil: +372 56 244 442.

Kui Ostja ja E-Pood ei suuda lahendada vaidlust läbirääkimiste teel, siis võib Ostja pöörduda Tarbijaameti Vaidluskomisjoni. Nimetatud ametkonna avalduste läbivaatamise tingimustega saate tutvuda siin. Tarbijakaitse Vaidluskomisjoni kompetentsi kuulub Ostja ja E-Poe vahel sõlmitud Lepingust tulenevate vaidluste lahendamine. Ostja poolt kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostjal on õigus pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise ameti poole.

 

  1. Klienditugi

13.1. Helistage telefonil: +372 56 244 442 (Tööaeg tööpäevadel 09:00 kuni 18:00) saatke kiri aadressil: info@varskekodu.ee